diumenge, 25 d’octubre del 2009

X Ermitanyos Btt



Aquest any, m'estic possant les botes de fer aquest tipus de marxes ciclistes, necessito aires nous, paissatges diferents i el repte d'acabar envoltada normalment de bèsties vàries a les que no arribo ni a la sola de les sabates.... però pot arribar a ser un revulsiu, NO ? ? de moment no m'estic desanimant gaire, mentre vagi acabant , ja està bé. Aquesta vegada, també la pregunta era, que foto jo enmig de tots aquests a la sortida ? . Als labavos de l'estació de bus, en contra del que és habitual, cua a la porta dels nois, bien !!

És una llàstima que ningú s'animès: trau a la coberta, i dues punxades, tres vegades vaig haver de desmuntar la roda + òstia a trialera, frenant en mullat sobre pedra, mal rollo, una rascada de res a la cama, 86km i +1.951m, 7 h 18' en moviment, técnica, dura, paissatges espectaculars de la Serra Cavallera, i Camarasa, molt recomanable, quan volgueu, la fem. Allà vaig trovar-me amb cinc nois de Pallejà alguns del club de duatló. Avituallaments i dinar a les 16.30H al marge del riu Segre, bon ambient i bona organització, la única cosa que no em va acabar de fer el pes, és que de les tres pujades a les tres ermites, les dues darreres coincidia un tros de pujada i de baixada, ja us podeu imaginar com anaven alguns baixant. Happy !!


+ Info : http://www.ermitanyos.com

Track : http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=591106

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Expresa't