dissabte, 25 d’abril del 2009

VOLTA PEL SANTUARI DEL CORREDOR

Sortida multitudinària, 39 persones vàrem contar al sortir del parking, i un èxit de participació femenina, 4 dones. El recorregut, esplèndid, molt entretingut, i preciòs per uns caminets i corriolets que nomès podien conèixer la penya del Riera : felicitats per la ruta. També vàrem tenir oportunitat d'arribar a un castell en runes, un dolmen i el Santuari del Corredor. La temperatura, va anar variant depenent de la vessant per on ciclàvem.
Aquesta era la part per recordar, la segona part, per oblidar va ser quan es va despenjar el porta-bicis a la carretera de Dosrius, amb les tres bicis a sobre, quin ensurt i quina mala òstia em va agafar. Per sort, no va haver més danys materials que el portabicis, que ja no el podíem ni col.locar. PEr acabar-ho d'amanir, vaig perdre el GPS, o sigui que va sortir rodó el dia.
Us posso el track del Pere, ja que evidentment el meu està amb el GPS: torna a casa home, on estaràs millor ?. El desnivell està diria jo doblat, o sigui que surten uns 1.400m contrastant amb els altres companys. Jo al corredor, repeteixo quan volgueu, vaig. disfrutar molt.., però sense porta-bicis !!


Elevation Profile





Track :http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=438779

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Expresa't