divendres, 2 de gener del 2009

Setmana Blanca

NEU - NEU - NEU - NEU

Dia 2 de Gener
La Molina, a dormir a casa de la TereMoto. A l'endemà, esquiada al Puigmal. En principi el plà era fer el Puigmal de Llo, sortint del parking de l'estació Puigmal a la banda francesa. Finalment , ens engresquem i amb el Miquel de motor principal, arribem a dalt del Puigmal "gran" fent les corresponents voltes maríes que estaven una mica rovellades, i acabem fent quasi els mil metres de desnivell. Al cim, fa un vent insoportable i hem de treure pells i baixar, agafant tot el que és susceptible de volar amb les dents si cal. Baixada sense incidents, i certament torpe degut als mesos sense esquiar de la que suscriu. La neu, espectacular !! En acabat, ous ferrats a Puigcerdà, on retrobem alguns companys de muntanya: que petit és el món. Desprès dels ous, marxem contents pel bon ambient i les rises, carrego furgo, dutxa i cap a Boí. Gràcies TERE.

Dia 3 de Gener
Boira , i arribada al poble de Boí a les mil el dia 2. Hem decidit fer el Tossal de la Mina, som cinc, el Xavi, el Pau, Ricard, Francesc . Enfilem per la vall que toca, sortint del "parking" del plà de les ermites, en un revolt on hem de fer cua per creuar la carrera. Travessem un bosc una mica perdedor, i ja quan es comença a obrir la vall, veiem l'espectacle de cotó fluix de les ondulacions del terreny , verge de traces,..., Deu Meu..... Pujada sense incidents, uns més ràpids, i altres no tant, i arribada al que creiem que és el cim, tot i que el GPS marca cota 2.600m, per tant estem a l'avantcim. Per l'hora i les ganes, decidim baixar, i ho fem per la pala , no pel coll. Baixant ens enfonsem a la neu: quin festival. A l'endemà, els companys continúen amb la festa de neu, aquest cop amb la companyia també de l'Andrea.

Track(el desnivell no és correcte, és la meitat) http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=272915

Dia 4-9 de Gener
Furgo i cap a Cerler. Ha fet de tot aquesta setmana, fred, calor, nevades, fred, i fred: -12. Les condicions de la neu, ja les podeu imaginar: POLS, pistes verges , i fora pista amb la neu fins als genolls. Aprofito aquesta setmaneta per fer monitor, que sempre donen bons consells en les técniques de descens. El millor: la poca gent a partir del dia 6. Aquests reis si que han sigut bons aquest any han deixat anar tota la pols...

VAYA VACACIONES ME HE "PEGAO", me ha cambiado hasta el careto !!

1. Angels, dona-li records a la TereMoto de la meva part, i que es cuidi el peu!!
    (veig que no pares, eh?)
    Emili.

2. Records rebuts!!

El peu va millorant, encara que poquet a poquet...

Akest any, la temporada per mi ha finalitzat...Sort que l'Angels esquia per les dues !!!

Es una "canyera" a tots els nivells i com a persona es un veritable àngel!!!